ხუთშაბათი, ოქტომბერი 16, 2025

საქართველოში მუსიკალური საკუთრების დაცვა ინოვაციური ტექნოლოგიით იქნება შესაძლებელი

სულ ცოტა ხნის წინ საქართველოში ინტელექტუალური საკუთრების დაცვის ორგანიზაცია – “საქართველოს საავტორო უფლებამფლობელთა ასოციაცია” ჩამოყალიბდა. მისი მიზანი  საავტორო და მომიჯნავე უფლებების, სხვა მფლობელების უფლებების, შემსრულებლების, ქართველი ავტორებისა და ფონოგრამის მწარმოებლების უფლებების დაცვაა. ორგანიზაციის მართვას სათავეში უდგას და-ძმა: ალექსანდრე და თამარ გვარიშვილებიაღსანიშნავია, რომ მათი ოჯახის მეგობრების წრეში ძალიან ბევრი ხელოვანია. სწორედ მათი სათანადო დაფასება გახდა და-ძმის მიერ ასოციაციის შექმნის ინსპირაცია. 

ასოციაციის ამჟამინდელი საქმიანობის მნიშვნელოვან ნაწილს შეადგენს საქართველოში ინოვაციური ტექნოლოგიის – „Rozum-b2b” ფლეიერის დანერგვა. მასში ჩატვირთულია მთელი მსოფლიოს მასშტაბით არსებული ნაწარმოებები, რომლებზეც ექსკლუზიური უფლება ისეთი ცნობილი ხმისჩამწერი ბრენდებისგან აქვთ, როგორებიცაა: Sony და Warner Music. ეს მოწყობილობა გასართობი სივრცეების მუსიკალურად გაფორმებისთვის გამოიყენება და ამავდროულად აღრიცხავს მსოფლიოს რომელ ნაწილში, რა დროს რა მუსიკა უკრავს. ერთი სიტყვით, ფლეიერი საშუალებას იძლევა, მოხდეს ინტელექტუალური საკუთრების იდენტიფიცირება და შემოქმედი ადამიანის შრომის სათანადოდ, ობიექტურად და მაქსიმალურად სწრაფად ანაზღაურება. ამ ყველაფერზე დასაკვირვებლად კი იქმნება ვებ პლატფორმა Rozum.ge.

პლატფორმისა და ზოგადად მოწყობილობის შესახებ ასოციაციის გამგეობის თავმჯდომარე ალექსანდრე გვარიშვილი გაგვესაუბრა:

“Rozum.ge-ზე დარეგისტრირება შეეძლებათ ფლეიერის მომხმარებლებსა და ნაწარმოებების ავტორებს. მომხმარებელის დარეგისტრირებისას, მან უნდა აირჩიოს, სად უნდა დაუკრას ფლეიერმა – რესტორანში, კაფეში, სპორტული დარბაზსა თუ სხვა ნებისმიერ ადგილას.. ვებგვერდზე შესული ადამიანი ნახავს სპეციალურად შექმნილ ფლეილისტებს. ასევე, მას თავად შეუძლია, გააკეთოს ფლეილისტი. შესაძლებელია ასევე ერთ თვიანი ფლეილისტის გაკეთებაც, შემდეგ კი მასში მუსიკის ცვლა ნებისმიერ დროს ნებისმიერი ადგილიდან.

რაც შეეხება ავტორს, მას ექნება თავისი კაბინეტი და იქ დეტალურად დაინახავს, რომელ ქვეყანაში რომელ ობიექტზე როდის გაიჟღერებს მისი ნაწარმოები. აღირიცხება ამ ნაწარმოების გაჟღერების სიხშირეც და შემდეგ გამოყოფილი ფული ავტომატურად დაირიცხება მის ანგარიშზე.”

M: კონკრეტულად, როგორ ნაწილდება თანხა?

კომპანიას მიაქვს თავისი პროცენტი, დანარჩენი კი 4-ად ნაწილდება: სიმღერის ავტორი, ტექსტის ავტორი, შემსრულებელი და არანჟირება. მათ თვეში ერთხელ შეუძლიათ დაგროვილი თანხის გამოტანა.

როგორც ალექსანდრე გვარიშვილი ამბობს, ფლეიერის საქართველოში შემოტანას 2 ფაქტი უძღოდა წინ: პირველ რიგში, ხედავდა თავისი შემოქმედებითი სამეგობროდან, მსგავს პროდუქტზე რამხელა მოთხოვნილება იყო. და რომ დღესდღეობით საავტორო უფლებები მკაცრად არ კონტროლდება. ქვეყანაში არ არის დანერგილი მუსიკის კანონიერად გამოყენების კულტურა. გარდა ამისა, მან გაიცნო ის ადამიანები, რომელთაც როგორც მთელ მსოფლიოში, ისე საქართველოშიც სურდათ ამ ინოვაციის დანერგვა, შემდეგ კი – ალექსანდრე გვარიშვილი ამ იდეის განმახორციელებელი აღმოჩნდა.

“ჩვენ შევთავაზეთ ამ ტექნოლოგიის დანერგვა საქართველოში უკვე არსებულ ასოციაციას, თუმცა, წინააღმდეგობას წავაწყდით. ჩემი შემოქმედებითი სამეგობროდან გამომდინარე, ვიცოდი, რომ მათი შრომა სათანადოდ არ ფასდება. უარის შემდეგ გადავწყვიტეთ, თავად შეგვექმნა ასოციაცია. მისი შექმნიდან მალევე ავტორთა დიდი ნაწილი შემოგვიერთდა და მათი რიცხვი დღითი-დღე უფრო იზრდება.”

გარდა იმისა, რომ ფლეიერით მასში ჩატვირთული სიმღერების პირდაპირი გაჟღერება შეიძლება, მას ასევე აქვს ინტელექტუალური საკუთრების ამომცნობი ფუნქციაც, რაც გამოიხატება იმაში, რომ როდესაც გასართობ სივრცეში ლაივ-შესრულება იქნება, იგი ამ მუსიკას ამოიცნობს. ე.ი იმოქმედებს ისევე, როგორც შაზამი.

M: გარდა იმისა, რომ ფლეიერის მეშვეობით კონკრეტული ავტორების შრომა დაფასდება, კიდევ რა მხრივაა იგი სასარგებლო ამ ხალხისთვის?

კონკრეტულ ქვეყანაში, კონკრეტულ სასტუმროში სპეციფიკური მუსიკა უკრავს. ეს პროგრამა აძლევს იმის საშუალებას ჩვენს ავტორს, მიხვდეს ზუსტად, როგორ მუსიკას მოიხმარს თუნდაც კონკრეტულად სასტუმრო ევროპასა ან აზიაში, ნებისმიერ ადგილას.. შემდეგ შექმნას მსგავსი მუსიკა და გაყიდოს. იმავენაირად იყიდება იქ ქართული მუსიკა, როგორც ადგილობრივი, რადგანაც ყველა მუსიკა ერთ ტექნოლოგიაშია თავმოყრილი. ამდენად, უფრო მარტივად დაინახავს, მის საკუთარ მუსიკაზე რა მოთხოვნაა. აქედან გამომდინარე, სამიზნე ადგილებში კონცერტებიც შეიძლება გამართოს. ერთი სიტყვით, აღნიშნული მოწყობილობის მეშვეობით იგი უფრო მობილიზებული იქნება. და თუკი აქამდე არ ჰქონდათ შესაძლებლობა, სცოდნოდათ, რომელ ქვეყანაში აინტერესებთ მათი შემოქმედება, ახლა ყველაფერ ამის კონტროლი ტელეფონითაც კი შეიძლება.

M: როგორ ფიქრობთ, მომავალში როგორი განვითარება ექნება აღნიშნულ ინოვაციას?

უკვე ვამჩნევთ კარგ გამოხმაურებას როგორც ავტორების, ისე რესტორნების მხრიდან – მათ აკმაყოფილებთ არსებული შეთავაზება, ვფიქრობთ, რომ ეს მოწყობილობა ძალიან პერსპექტიულია და ჩვენს ქვეყანაში დადებით შედეგს გამოიღებს.

M: და ბოლოს, ზოგადად რომ შევეხოთ, რა ეტაპზეა დღეს ასოციაციის საქმიანობა?

ასოციაციის ჩამოყალიბების შემდეგ შეიქმნა rozum-ი. გარდა ამისა, შეიქმნა კიდევ ერთი ხმის ჩამწერი სტუდია, რომელიც სულ მალე ამოქმედდება. გავაკეთეთ კულტურის განვითარების ფონდიც, რომელიც დამწყებ ხელოვანებს დაეხმარება პირველი ნაბიჯების გადადგმაში (გამოფენის გაკეთება, ალბომის გამოშვება, პირველი წიგნის გამოცემა..). შევქმენით ვებ პლატფორმა Allart.ge, რომელიც როგორც მსოფლიო, ისე ქართულ ხელოვნებას მიმოიხილავს. ასევე, ვგეგმავთ, მხოლოდ კულტურის განხრით ტელევიზიის გაკეთებასაც. ვცდილობთ, ჩვენი საქმიანობა არა მხოლოდ ბიზნესი იყოს, არამედ, მაქსიმალურად გვერდში დავუდგეთ ქართულ კულტურას

marketer.ge

ქეთევან ნინუაhttp://tiflisnews.ge
საინფორმაციო სააგენტო tiflisnews.ge კონტაქტი- ☎️ 555 100 929

AI უსინათლოებს ვიზუალურ ინფორმაციას მიაწვდის

კითხვა კაცობრიობისთვის ფუნდამენტურ აქტივობად რჩება, თუმცა ჯერ კიდევ აწყდებიან გარკვეულ დაბრკოლებებს მხედველობადაქვეითებული ადამიანები. მართალია, არსებობს აუდიო წიგნები, რომლებიც ტექსტს იდეალურად გადმოსცემს, მაგრამ ამას თან არ ახლავს ვიზუალური გამოცდილება, სურათები, დიაგრამები თუ სხვა ელემენტები, რომლებიც არანაკლებ მნიშვნელოვანი ინფორმაციის მატარებელია. ელექტრონული წასაკითხი მოწყობილობები და ეკრანები ბრაილის შრიფტით საკმაოდ ძვირია, შეზღუდულიც კი, რადგან მდიდრული ვიზუალური კონტენტის გადმოცემას ვერ ახერხებს. არადა, მხოლოდ ამ უკანასკნელითაა შესაძლებელი სრულყოფილი გამოცდილების მიღება.Feel Book-ის კონცეფცია კი ხელოვნურ ინტელექტსა და ტაქტილურ ტექნოლოგიას მიმართავს ამის გამოსასწორებლად. ამგვარად, ჭკვიანი ამოცნობის სისტემების, აუდიოუკუკავშირით და რევოლუციური ტაქტილური ტექნოლოგიით ტექსტები და სურათები თანაბრად ხელმისაწვდომი ხდება მხედველობადაქვეითებული ადამიანებისთვის.დიზაინის ფილოსოფია სიმარტივეს ეფუძნება და შეუფერხებლად ინტეგრირდება ყოველდღიურობაში. პორტატიულია, შეხებით მარტივად აღიქმება და მთელ სამყაროს მომხმარებელთა თითებს ქვეშ აქცევს.AI კამერის სისტემა კი კიდევ უფრო გამორჩეულს ხდის მას — მოწყობილობა ფიზიკური წიგნის გვერდებს ასკანერებს, ხელოვნურ ინტელექტს იყენებს ტექსტისა და სურათების რეალურ დროში ამოსაცნობად. ტექსტს მეტყველებად გარდაქმნის და მომხმარებელს მკაფიო აუდიონარატივს სთავაზობს, გადაფურცვლისას კი ყველაფერს ავტომატურად აკეთებს და შეუფერხებელ გამოცდილებას ჰპირდება მფლობელს.რევოლუციური ასპექტი ტაქტილურ სურათების ეკრანში შეგიძლიათ, იპოვოთ. როცა AI კამერა ილუსტრაციებს, ფოტოებსა და დიაგრამებს ადგენს, კონცეფციის მიხედვით, ისინი შეხებად გრაფიკებად გადაიქცევა მოწყობილობის ზედაპირზე. მომხმარებლებს ამ პერსონაჟების კონტურების შეგრძნება, დიაგრამების ფორმებზე დაკვირვება და კომპოზიციის გააზრება შეეძლებათ საკუთარი თითებით. ასე კი ნამდვილი მრავალსენსორული გამოცდილებაც შეიქმნება.თუმცა აღნიშნული ცოტა სადაო მახასიათებლად შეიძლება ჩაითვალოს, გამომდინარე იქიდან, რომ ამჟამინდელი ტექნოლოგია დინამიკურად ვერ ქმნის დეტალურ ტაქტილურ გრაფიკას რეალურ დროში იმ რეზოლუციითა და სიჩქარით, რომელსაც ეს კონცეფცია მოითხოვს… ოღონდ ამას კონცეფციის ნაკლად მაინც ნუ ჩათვლით, რადგან მისი არსებობა ერთ მთავარ რაიმეს ემსახურება, გვთავაზობს გადაწყვეტას, რომელიც აქამდე ინკლუზიური დიზაინის ავტორებს შეუძლებლად მიაჩნდათ.

ირაკლი ლექვინაძე: წელიწადში, დაახლოებით, 1 მლნ ლარამდეა ის თანხა, რასაც პირდაპირი გზით იბრუნებს მომხმარებელი სააგენტოსადმი მომართვის შედეგად, ჩვენთან შემოსული საკითხების 90 % წყდება მომხმარებლის...

55-%-ით არის გაზრდილი მომხმარებლების მომართვიანობა სააგენტოსადმი, თუ შევადარებთ მიმდინარე წლის იანვარ-სექტემბერს გასული წლის ამავე პერიოდს, - განაცხადა GCCA-ის თავმჯდომარე ირაკლი ლექვინაძემ „რადიო იმედის“ ეთერში.მისივე თქმით, ეს თავისთავად ნიშნავს იმას, რომ უფრო მეტმა ადამიანმა იცის საკუთარი უფლებების შესახებ.ირაკლი ლექვინაძემ აღნიშნა, რომ GCCA-ში შესული განცხადებების 90 % მომხმარებლის სასარგებლოდ წყდება.„წელიწადში, დაახლოებით, 1 მლნ ლარამდეა ის თანხა, რასაც მომხმარებელი პირდაპირი გზით იბრუნებს სააგენტოსადმი მომართვის შედეგად. ეს ის შემთხვევებია, როდესაც ნივთს უკან არ იბრუნებენ მოვაჭრეები, ან არ ცვლიან.სექტორულ ნაწილს თუ დავაკვირდებით, ონლაინ ვაჭრობას უჭირავს 70 %, ძირითადად არის საბითუმო და საცალო ვაჭრობისა და ტრანსპორტირების სექტორი, ყიდულობენ ტანსაცმელს, ტექნიკას და ა.შ. საუბარია ქართულ კომპანიებზე და ასევე უცხოეთიდან გამოწერილ ნივთებზე, რომლის ტრანსპორტირებასაც ახდენს ქართული კომპანიები,“- განაცხადა GCCA-ის თავმჯდომარემ. მისივე თქმით, ბოლო წლებში გაზრდილია დარღვევები იმ მცირე და საშუალო კომპანიების ნაწილში, რომლებიც სოციალურ ქსელებში ოპერირებენ. „ბოლო წლებს თუ შევხედავთ, გაზრდილია დარღვევების მაჩვენებელი. თუ ადრე პირობითი შეთანხმების ვალდებულებები ჭარბობდა, რაც ნიშნავს, რომ მომხმარებელი, მოვაჭრე და ჩვენ ვთანხმდებით, რომ დაბრუნდება თანხა, ან აღდგება მომხმარებლის დარღვეული უფლება და გასწორდება სავაჭრო პოლიტიკა, წელს გაზრდილია დარღვევების წილი მცირე და საშუალო კომპანიების ხარჯზე, რომლებიც სოციალურ ქსელებში არიან წარმოდგენილები. რაც შეეხება მსხვილ კომპანიებს, აქ პრაქტიკულად პრობლემა არ გვაქვს, პრობლემის შემთხვევაში ვთანამშრომლობთ და მომხმარებლის სასარგებლოდ ხდება, ძირითადად, საკითხის გადაწყვეტა, ვინაიდან კმაყოფილი მომხმარებელი მსხვილი კომპანიების მარკეტინგულ სტრატეგიაში არის ერთ-ერთი ყველაზე მთავარი,“- განაცხადა ირაკლი ლექვინაძემ.

თამარ ჩიბურდანიძე: დაველოდებით, ამერიკული FARA თუ შეუქმნის საფრთხეს კანონის უზენაესობას ამერიკაში, ბრიტანეთსა თუ სხვა ქვეყნებში და მერე ვიმსჯელებთ საზოგადოება ამაზე. აბა ჩვენზე „დემოკრატიულ“ ქვეყნებს...

პარტია „ხალხის ძალის“ წევრი თამარ ჩიბურდანიძე ვენეციის კომისიის რეკომენდაციას იმასთან დაკავშირებით, რომ საქართველომ გააუქმოს ამერიკული FARA-ს ანალოგი კანონი, რადგან მათი შეფასებით, ამ კანონის მოქმედება კანონის უზენაესობას საფრთხეს უქმნის სოციალური ქსელით ეხმიანება და წერს, რომ ვენეციის კომისიის დასკვნაში აუცილებლად უნდა ყოფილიყო ასახული ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ რა საფრთხე შეუქმნა უკვე მოქმედ ქვეყნებში კანონის უზენაესობას FARA-მ.„გასაგებია ვენეციის კომისიის „კეთილი“ რჩევა, მაგრამ სახელმწიფო ფაქტებზე დაყრდნობით იღებს გადაწყვეტილებებს. ამ დასკვნას აუცილებლად უნდა მოჰყოლოდა რამდენიმე ქეისი მაინც იმ ქვეყნებიდან, სადაც დაიბადა ეს კანონი და წლებია წარმატებით ფუნქციონირებს. შეუქმნა თუ არა საფრთხე კანონის უზენაესობას FARA -მ წარმოშობის ქვეყანაში ან სხვაგან?როდესაც ამ კითხვას ვსვამთ, მაგალითისთვის მოჰყავთ რუსეთი, არადა, რუსეთი ამ შემთხვევაში მაგალითად არ გამოადგებათ, რადგან იქ ამერიკული FARA არ მოქმედებს. იქ მოქმედებს ამ კანონის იდეაზე შექმნილი საკუთარი კანონი, რომელიც რადიკალურად განსხვავდება ამერიკულისგან. რუსული კანონის დედანი არ არის ამერიკული კანონი.საქართველოში კი ძალაში შესულია ამერიკული FARA -ს დედნის მიხედვით შექმნილი კი არა, არამედ, კალკირებული პროექტი. საქართველოს მსგავსად, სრული კალკირება არ გაუკეთებიათ არც ბრიტანეთს, არც საფრანგეთს, არც კანადას, ავსტრალიას და ა.შ. თუმცა, იქ ვენეციის კომისიას არ გაუგზავნია მოთხოვნა ამ კანონის აკრძალვასთან დაკავშირებით. მაშინ რა ხდება? ჩვენ „სხვა რანგის“ ქვეყანა ვართ, ვისაც შეიძლება ასე ხელაღებით ბრძანებები უგზავნო? არა ბატონო, ასე აღარ არის. პატივისცემა და თანამშრომლობა გვესმის მხოლოდ ორმხრივი.ჯერ დაველოდებით, ამერიკული FARA თუ შეუქმნის საფრთხეს კანონის უზენაესობას ამერიკაში, ბრიტანეთსა თუ სხვა ქვეყნებში და მერე ვიმსჯელებთ საზოგადოება ამაზე. აბა ჩვენზე „დემოკრატიულ“ ქვეყნებს ხომ არ დავასწრებთ? უხერხულია, ზედმეტ ამბიციაში ჩაგვითვლიან,“ - წერს თამარ ჩიბურდანიძე.

მერაბ კოსტავას მემორიალური სახლ-მუზეუმის რეაბილიტაცია დასრულდა

ეროვნული გმირის, მერაბ კოსტავას მემორიალური სახლ-მუზეუმის რეაბილიტაცია დასრულდა.სახლ-მუზეუმი დღეს საზეიმოდ გახსნეს პრემიერ-მინისტრმა, ირაკლი კობახიძემ, პარლამენტის თავმჯდომარე შალვა პაპუაშვილმა, კულტურის მინისტრმა, თიკა რუხაძემ და დედაქალაქის მერმა, კახა კალაძემ.„შენობა იყო ავარიული და მძიმე მდგომარეობაში, ეზო კი მოუწესრიგებელი. ძალიან მიხარია, რომ აღნიშნული სივრცე სრულად განვაახლეთ და მოვაწესრიგეთ. გასულ წელს შენობის რეაბილიტაცია-გამაგრების სამუშაოები დავასრულეთ. გარდა ამისა, მომიჯნავედ არსებული ფართები კერძო მესაკუთრეებისგან გამოვისყიდეთ. ამის შემდეგ დაიწყო კეთილმოწყობის სამუშაოები. დღეიდან დამთვალიერებელს სახლ-მუზეუმში სტუმრობა შეუძლია. ძალიან მიხარია, რომ ამ მნიშვნელოვანი პროექტის თანამონაწილე ვარ. ზოგადად ჩვენ მუზეუმებს, მედიათეკებს, ბიბლიოთეკებს განსაკუთრებულ ყურადღებას ვუთმობთ. ასევე, მულტიფუნქციური კომპლექსების აშენება მომავალშიც გაგრძელდება, რადგან  მსგავსი სივრცეები ქალაქში რაც შეიძლება მეტი უნდა არსებობდეს“, – განაცხადა კახა კალაძემ.თბილისის მერიის ინფორმაციით, მუზეუმის არსებობის განმავლობაში, პირველად ჩატარდა მისი სარემონტო და ინფრასტრუქტურული განახლება, რადგან შენობა და ექსპოზიციური სივრცეები თანამედროვე მოთხოვნებს ვეღარ პასუხობდა.რეაბილიტაციის შედეგად, მუზეუმის ფართობი საგრძნობლად გაიზარდა, ხოლო მიმდინარე წლის მაისიდან დაიწყო ინტენსიური მუშაობა ახალი, თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისი ექსპოზიციის მოსაწყობად. მუზეუმი აღიჭურვა უახლესი ტექნიკითა და ტექნოლოგიებით, რაც საშუალებას იძლევა, უკეთ წარმოჩნდეს მერაბ კოსტავას ცხოვრება, მოღვაწეობა და მისი როლი საქართველოს უახლეს ისტორიაში. ასევე შეიქმნა თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი საგანმანათლებლო სივრცე და ფონდსაცავი, რაც მუზეუმში დაცული 20 000-ზე მეტი ექსპონატის სათანადო შენახვას უზრუნველყოფს.გარდა ამისა, რეაბილიტაციის ფარგლებში კეთილმოეწყო მუზეუმის ეზო, რომელიც გაფართოვდა და დამთვალიერებლისთვის კომფორტულ სივრცედ გადაიქცა. მემორიალური სახლ-მუზეუმის რეაბილიტაციის პროექტის ღირებულებამ 1 740 000 ლარი შეადგინა.თბილისის მერთან ერთად, მერაბ კოსტავას სახლ-მუზეუმი მერის მოადგილეებმა ანდრია ბასილაიამ და კახა აბულაძემ, კულტურის, განათლების, სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა საქალაქო სამსახურის უფროსმა ირაკლი გვილავამ, თბილისის მუზეუმების გაერთიანების გენერალურმა დირექტორმა გიგა დაიაურმა, მთაწმინდის რაიონის გამგებელმა დავით კირკიტაძემ, ასევე, საკრებულოსა და პარლამენტის წევრებმა დაათვალიერეს“, – აღნიშნულია თბილისის მერიის ინფორმაციაში.

გიორგი შარაშიძე: არაფერი გვაქვს საერთო იმ პოლიტიკოსებთან, რომლებიც პასუხისმგებლობას არ იღებენ, ახალ სცენარებს ალაგებენ, მათთან არანაირი კავშირი არ გვექნება, დიდი ხანია, ხაზი გადავუსვით

ჩვენი პარტია პირველივე წუთიდან გაემიჯნა ამ იდიოტობას და მავნებლობას, არამხოლოდ მშვიდობიანი დამხობის სცენარს, არამედ ბოიკოტს და ამისთვის 4 ოქტომბრის არჩევნებზე საკმარისი მსხვერპლი გავიღეთ, – ამის შესახებ პარტია „გახარია საქართველოსთვის“ პოლიტსაბჭოს წევრმა, გიორგი შარაძემ განაცხადა.მისი თქმით, მომხდარმა პარტია გააძლიერა და მისი წევრები დაარწმუნა, რომ პოლიტიკური გადაწყვეტილება სწორი იყო.„გარკვეული დარტყმა საკუთარ თავზე მივიღეთ, მაგრამ ეს არაფერს ნიშნავს. დარწმუნებული ვართ, რომ ჩვენი გადაწყვეტილება სწორი იყო და ასეც გავაგრძელებთ. არაფერი გვაქვს საერთო იმ პოლიტიკოსებთან, რომლებიც პასუხისმგებლობას საკუთარ თავზე არ იღებენ, ბოდიშსაც არ უხდიან იმ ადამიანებს, ვინც გააუბედურეს საკუთარი უპასუხისმგებლობის გამო. მშვიდობიანი დამხობის ახალ სცენარებს ალაგებენ. ჩვენს პოლიტიკურ ძალას მათთან არასდროს, არანაირი კავშირი არ ექნება, ჩვენთვის ეს არის წითელი ხაზი, დიდი ხანია, მათ ხაზი გადავუსვით. ჩვენთვის მთავარი პრიორიტეტია ამ ხელისუფლების მშვიდობიანი შეცვლა და გვესმის, რომ ამისთვის კიდევ ბევრი მსხვერპლის გაღება მოგვიწევს, მაგრამ მზად ვართ, ეს გამოწვევა მივიღოთ ამომრჩეველთან ერთად, რომელიც ხედავს, რომ ბოიკოტის კამპანია შეცდომა და მავნებლობა იყო, აღარაფერს ვამბობ მშვიდობიან დამხობაზე. მიხვდებიან, რომ არჩევანი უნდა გააკეთონ არა ისეთ უპასუხისმგებლო პარტიებზე, რომელთა გამოც მოხდა ყველაფერი, არამედ ჩვენი პოლიტიკური ძალის მსგავს გონიერ, ზომიერ, პასუხისმგებლიან, პრაგმატულ, რაციონალურ პოლიტიკურ ძალაზე“, – განაცხადა გიორგი შარაშიძემ.

ბოლო სიახლეები