მარტივი გასახდომი ხრიკი, რომელიც ყველა ქალმა უნდა იცოდეს

ამ დიეტის მეშვეობით 7 დღეში 10 კილოგრამს ვიკლებთ და ამასთან, ვინარჩუნებთ წონას, პლუს ვწმენდთ ორგანიზმს წიდებისა და შლაკებისგან.

დღე პირველი:

სმის დღე (ვსვამთ, რასაც გვინდა (ალკოჰოლის გარდა), მათ შორის, ბულიონს).

დღე მეორე:

ბოსტნეულის დღე (მივირთმევთ სალათებს ნებისმიერი რაოდენობით. სასურველია, შედიოდეს კომბოსტო, რომელიც ცხიმის წვას უწყობს ხელს).

დღე მესამე:

სმის დღე.

დღე მეოთხე:
ხილის დღე (მივირთმევთ ნებისმიერ ხილს, სასურველია, ცხიმისმწველი გრეიპფრუტიც).

დღე მეხუთე:
ცილოვანი დღე (მივირთმევთ კვერცხს, მოხარშულ ქათმის ფილეს, შეგვიძლია იოგურტიც).

დღე მეექვსე:

სმის დღე

მეშვიდე დღე:
საუზმე: უშაქრო ჩაი,

 2 მოხარშული კვერცხი. სამხარი: ხილი. სადილი: ბულიონი (შეგიძლიათ მოამზადოთ მსუბუქი წვნიანი ბრინჯით ან წიწიბურით). წახემსება: ხილი. ვახშამი: მარილითა და ზეთით შენელებული სალათა.

დიეტა მკაცრია, მაგრამ – ძალიან ეფექტური!

Comments

კომენტარები