თეთრი ოქრო: რა მოხდება თუ დღეში ერთ ნაჭერ კარაქს მიირთმევთ.

ცოტა ხნის წინ, კარაქმა დაკარგა თავისი პოზიცია საკვებში. ამბობენ, რომ მას ბევრი ქოლესტერი აქვს, ეს ზიანს აყენებს ფიგურას და ასე შემდეგ. მაგრამ აღსანიშნავია, რომ ეს პროდუქტი ტიბეტში მცხოვრები ხალხის ერთ-ერთი ყველაზე პატივსაცემი პროდუქტია და ალბათ გსმენიათ მათი ჯანმრთელობისა და დღეგრძელობის შესახებ.

ფაქტობრივად, კარაქის სასარგებლო მნიშვნელობა თქვენი სხეულისთვის ძალიან დიდია. მაგრამ ძალიან ხშირად არაკეთილსინდისიერი მწარმოებლები ამატებენ მცენარეულ ცხიმს და მას ჩვეულებრივ მარგარინად თვლიან. გეტყვით იმას, რასაც უნდა მიაქციოთ ყურადღება კარაქის ყიდვისას და რა არის მისი სასარგებლო თვისებები.

как выбрать настоящее сливочное масло

იმისათვის, რომ ცხიმი დადებითად ემსახურებოდეს თქვენს ჯანმრთელობას,  ეს უნდა იყოს მაღალი ხარისხის. დღეს, მწარმოებლებმა ისწავლეს,  პროდუქციის წარმოება ყველაზე დაბალი ხარისხის ნედლეულიდან, ცხოველური ცხიმების მცენარეულით შეცვლა და რა თქმა უნდა კარაქიც არ არის გამონაკლისი. აქედან გამომდინარე, სანამ ნატურალური პროდუქტის სარგებლობასთან დაკავშირებით ვისაუბრებთ, უნდავ იცოდეთ, როგორ ავირჩიოთ ის.

როგორ ავირჩიოთ ხარისხიანი კარაქი

კარაქი უნდა ინახებოდეს მაღაზიაში ტემპერატურაზე, რომელიც არ აღემატება 6 გრადუსს. შენახვის ვადა არ უნდა აღემატებოდეს 30-35 დღეს. თუ პროდუქტი ინახება უფრო დიდხანს, მაშინ ნათლად შეიცავს სპეციალურ დანამატებს.

უპირატესობა მიანიჭეთ პერგამენტის ქაღალდში შეფუთულ კარაქს და არა ჩვეულებრივ ქაღალდში. სინათლეზე კარაქი ყვითლდება, კარგავს A ვიტამინს. პერგამენტის ქაღალდი იცავს ამ პროცესისგან.

ყურადღება გაამახვილეთ კარაქის გასინჯვისას, ის სწრაფად უნდა გალღვეს და არ გაიგლისოს კბილებზე, როგორც მარგარინის შემთხვევაში ხდება.

ნატურალურ კარაქს უნდა ჰქონდეს ღია ოქროსფერი და არა თეთრი ან ყვითელი.

პურზე წასმისას რბილად უნდა ესმებოდეს და არ უნდა იმტვრეოდეს. ÐºÐ°Ðº выбрать настоящее сливочное масло

სახლის პირობებში შეგიძლიათ ჩაატროთ ექსპერიმენტი. ცხელ წყალში ჩააგდეთ კარაქის პატარა ნაჭერი. ნატურალური კარაქი გაიშლება და წყალში ადვილად გაიხსნება. თუ კარაქი ყალბია, დიდხანს იტივტივებს მისი ნაწილაკები.

მოგახსენებთ რამოდენიმე მიზეზს, რის გამოც რაციონში უნდა ჩართოთ კარაქი.

კარაქი – ვიტამინი A ყველაზე ადვილად შეწოვის წყარო, რომელიც აუცილებელია თირკმელზედა ჯირკვლისა და ფარისებრი ჯირკვლის მუშაობის შესანარჩუნებლად.

კარაქი არ ასუქებს. შეიცავს ცხიმოვან მჟავებს, რომლებიც გადააქცევს მას ენერგიად და არა ცხიმად. კარაქი სწრაფად ანაყრებს და თავიდან გვაცილებს ზედმეტი საკვების მიღებას.

კარაქი იოდის დიდი წყაროა, რომლის ნაკლებობამაც შეიძლება გამოიწვიოს ღვიძლის გაცხიმოვნება.

კარაქი აუმჯობესებს საჭმლის მომნელებელ ტრაქტს. ის ამცირებს დიარეის სიხშირეს ბავშვებში და ყაბზობას მოზრდილებში.

ადამიანები, რომლებიც კარაქს ხშირად მოიხმარენ, მათში გულის შეტევის რისკი ნაკლებია.

კარაქში შემავალი ცხიმოვანი მჟავები ხელს უწყობს ისეთ ვიტამინების შეწოვას, როგორიცაა A, D, E, K. სადილშიც კი ურჩევენ კარაქს და არა მცენარეულ ცხიმს. კარაქი რომ არ დაიწვას, თქვენ უნდა დაამატოთ ცოტა ზეითუნის ზეთი.

კარაქი მდიდარია ანტიოქსიდანტებით. ისინი ამცირებენ კიბოს განვითარებას და ათეროსკლეროზს.

მოუძემნეთ ადგილი კარაქს თქვენს რაციონში და თქვენი ორგანიზმი კმაყოფილი დარჩება.

Comments

კომენტარები